دیبـی

اسم وبلاگ

جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۲ ب.ظ

نام گذاری های من مطمئنا و بدون شک، میره توی لیستِ بدترین نامگذاری ها. هم باید اسم وبلاگ هم عنوان وبلاگ رو میذاشتم.. خیلی زور زدم..  رفتم از کتابخونه، فرهنگ لغات آوردم.. (گَواهش اینکه، ماخ میشه مرد بی همت  ، مناخ میشه محل زانو زدن شتر  و مانیا میشه دیوانگیD: ) هیچی چشممو نمیگرفت (مانیا یه ذره گرفت  اما نمی شد براش مُرد).. آخر سر یادم افتاد که توی اون دو جلسه ای که مدرسه کلاس فرانسه گذاشته بود برامون، نگار رو به فرانسوی نِگَغ تلفظ میکنن.

 این شد که این شد اسم بی ریخت و قیافه ی وبلاگ. کلمه ای مبهوتم کرد یادم باشه بیام اسم اینجا رو عوض کنم

  • ۹۷/۰۹/۰۹
  • نگار.ع

نظرات (۲)

منم همینطور فکر میکنم درمورد خودم:))
درواقع سالها چیزی ننوشتم فقط به این حاطر که اسم و عنوان مناسبی پیدا نمی کردم!:))
خوبه اسم وبلاگت ولی
تو آلمانی هم همینطور تلفظ میشه
پاسخ:
توی افرادی که میشناسم، اغلب چیزی برای نوشتن ندارن.. شما که دارید با یه newfolder شروع میکردین خب... حالا بعدش هم خدا کریمه :))

انگار پستای اول وبلاگ خودمو خوندم! :)
پاسخ:
عه واااا :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی