دیبـی

Midnight in Paris- 2011

چهارشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۲۰ ب.ظ

 

 

 
Midnight in Paris- 2011
 
علیرغم اینکه چندتا از دوستا گفتن که : وااای اینو ببین.. خیلی خفنه (که نبود به نظرم)... اصن محشر و فلان وبیسار.. انقدر بی حوصله داشتم می دیدمش که حتی نمی خواستم زیرنویس رو با تصویر هماهنگ کنم. حالا دیگه.. اینجاش به دلم نشست، نه فقط برای این دیالوگ ها بلکه برای اینکه من تازه کتاب "درباره ی معنی زندگی" رو شروع کردم و این ارتباط بین کتاب و این صحنه ته دلم رو قلقک داد.
 
پ.ن: الان متوجه شدم که مرزهای بی کیفیت آپلود کردن رو جا به جا کردم :دی
  • ۹۷/۰۹/۱۴
  • نگار.ع

نظرات (۱)

اینو ک ضربتی ج دادی!
خب مثلا چرا ج نمیدی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی